Informacje praktyczne

Nie podjąłem/nie podjęłam decyzji o swoim starcie w terminie do 21.03., co mam zrobić?

Napisz maila na adres: zapisy@pieninyultratrail.pl z informacjami:

– dystans

– imię i nazwisko

– co chcesz zrobić: podtrzymać zgłoszenie/zmienić dystans/zrezygnować

Jeśli rezygnujesz, podeślij od razu numer konta. Zwróć uwagę, żeby wysłać maila z adresu, którego użyłeś/użyłaś do rejestracji. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że ty to naprawdę ty.

Zgłosiłem/zgłosiłam rezygnację i do dzisiaj nie otrzymałem/nie otrzymałam przelewu, kiedy mogę się go spodziewać?

Rezygnację zgłosiło ponad 800 osób. Każdy przelew zwrotny weryfikujemy tak, aby przelać odpowiednią kwotę właściwej osobie i nie popełnić przy tym błędów, a to jest proces czasochłonny. Wykonujemy średnio 50 przelewów dziennie, więc proces zwrotów powinniśmy zakończyć po świętach wielkanocnych.

 

Czy mogę przenieść swoje wpisowe na edycję 2022?

Nie.

 

Czy impreza odbędzie się w terminie kwietniowo-majowym, jeśli zostanie utrzymany lockdown z zamknięciem hoteli?

Nie. Formuła biegu indywidualnego nie ogranicza nas w żaden sposób pod kątem organizacji wydarzenia, natomiast nie przeprowadzimy zawodów, jeśli uczestnicy nie będą mieli gdzie przenocować przed czy po biegu. W takim wypadku przeniesiemy wydarzenie na termin czerwcowy, najprawdopodobniej utrzymamy formułę biegu indywidualnego, lecz w krótszym czasie, np. w dniach 18-20 czerwca 2021.

 

Co się stanie z moim wpisowym, jeśli zostanie zmieniony termin na czerwcowy?

W przypadku zmiany terminu, uruchomimy ponowny formularz umożliwiający podjęcie decyzji: rezygnacja i zwrot 100% wpisowego/podtrzymanie zgłoszenia na czerwiec/zmiana dystansu/podmiana pakietu na inną osobę.